El diari groc de la Carlota
26-05-2010 publicat per Marta ArnauUs agrada Gemma Lienas? A nosaltres llegim encara no hem tingut l’oportunitat de parlar-ne però és una de les nostres assignatures “pendents”. Lienas va obtenir el Premi de les lletres catalanes Ramon Llull per El final del joc i Premi internacional UNESCO 2003 a la tolerà ncia per El diari lila de la Carlota. Intuïm doncs, que el seu últim llibre, El diari groc de la Carlota, seguirà el mateix camÃ!
Per tots els seguidors, fidels lectors, tenim una bona notÃcia! Demà podreu conèixer Gemma Lienas en persona! La trobareu a Laie Pau Claris cafè, de 19:30 a 22:00 hores, a la presentació del llibre El diari groc de la Carlota. Per més informació consulteu aquÃ.
I encara una cosa més, sabeu que aquest més de maig l’editorial Estrella Polar fa un any? Moltes felicitats de part de tots nosaltres… I moltes grà cies especialment en nom dels qui hem d’adormir criatures amb un conte de tant en tant!




ShareThis




















27-05-2010 a les 18:12
Jo ja me llegit aquest nou Diari, el groc. M’ha semblat molt interessant i per això també m’agradaria recomanar-lo a tot el món. Vinga una abraçada ben forta a tots “nosaltres”
27-05-2010 a les 23:28
Martuu, ja saps que, després de llegir el teu comentari del Viatge d’anada i tornada volem un altre post, eh? A veure si t’animes i ens comentes aquest de la Gemma Lienas! Ens farà il·lusió!!